Centralne odkurzacze

Akcje marketingowe Podkategoria: Akcje marketingowe

  • Infokioski- innowacja w obsłudze klienta. »

    Współcześni ludzie są przyzwyczajeni już do tego, że mają dostęp do informacji na każdym niemal kroku. Jednym z urządzeń, które właśnie w takim zakresie im służą są infokioski. Spełniają one zarówno funkcje informacyjne jak i bardziej zaawansowane jeżeli chodzi o obsługę klienta. Infokioski wyposażone w dodatkowe akcesoria takie jak: czytniki kart, klawiatury, czujniki ruchu, kamery, umożliwiają łatwą i dostępną dla każdego samoobsługę. Totemy informacyjne z powodzeniem zastępując pracownika wspomagane przez oprogramowanie Digital Signage. Są odpowiedzią na najświeższe zapotrzebowania, jako, że są wielofunkcyjne, treści za ich pomocą rozpowszechniane mogą być na bieżąco aktualizowane, a sposób ich przekazywania przykuwa uwagę swoją innowacyjnością. Kolejną ważną ich cechą jest to, że występują w dwóch odmianach: outdoor (zastosowanie zewnętrzne) oraz indoor (zastosowanie wewnętrzne).

    Data dodania: 22 07 2015 · szczegóły wpisu »
  • Grupa Kreatywna Media Show »

    Media Show jest dynamicznie rozwijającą się agencją PR. Naszym celem jest kompleksowe i strategiczne kreowanie wizerunku, tworzenie komunikacji, a także promowanie polskich i zagranicznych firm. Wieloletnie doświadczenie pracowników połączyła wspólna pasja do wszystkiego co związane z komunikacją medialną i PR. Stawiamy na niebanalne, innowacyjne rozwiązania. Wyróżniają nas - wieloletnie doświadczenie w branży PR i marketingu, profesjonalny zespół ambitnych i kreatywnych specjalistów, kompleksowa obsługa projektów, indywidualne podejście do klienta, dbałość o najdrobniejsze detale i doskonały warsztat.

    Data dodania: 06 09 2012 · szczegóły wpisu »
  • GRAFFMARK - programy lojalnościowe »

    Graffmark - atrakcyjny program lojalnościowy, motywacyjny dla sklepów, hurtowni i firm usługowych. Nasza oferta to wybór wygodnego, poprawiającego wzrost sprzedaży oraz zwiększającego ilość klientów systemu motywacyjnego. Zbieraj punkty, odbieraj nagrody! Niewiele firm inwestujących w programy lojalnościowe posiada wystarczająco duże doświadczenie w tej branży. Wieloletnie doświadczenie na rynku pozwala sprostać nawet najwyższym wymaganiom stawianym przez współczesny rynek. Najprostszym przykładem programu lojalnościowego jest system zbierania punktów przy każdym dokonanym zakupie, a następnie wymiana punktów na nagrody, idea programów lojalnościowych jest więc bardzo prosta.

    Data dodania: 07 12 2011 · szczegóły wpisu »
  • Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB »

    W ostatnich dziesięciu latach widzimy w Polsce wzrost znaczenia marketingu. Ma na to wpływ nie tylko otwarty rynek Unii Europejskiej ale też szereg zmian społecznych i prawnych, które zachodzą w naszym kraju. Dzięki temu nie tylko zagraniczne koncerny stosują coraz bardziej urozmaicone strategie marketingowe ale też polskie firmy. Widzimy ich coraz więcej w przeróżnych mediach jak budują swoją pozycję. Nie powinno więc dziwić tworzenie stowarzyszeń czy towarzystw zrzeszających takie firmy np. wspomniane SMB. Zrzesza one takie firmy jak Skarbnica Narodowa czy Agora S.A. Dzięki członkostwu mogą one ze sobą współpracować i wymieniać się doświadczeniami, które mogą pomóc im budować swoją przewagę przed zagraniczną konkurencją.

    Data dodania: 11 04 2014 · szczegóły wpisu »

Najnowsze tagi związane z podkategorią: Akcje marketingowe

Akcje marketingowe - nowa strona:

Adres:

Centralne odkurzacze